|
Post by pushet on Apr 5, 2011 9:38:22 GMT 1
Notera att inga poäng ges för dessa löp! (DÄRFÖR ATT DET HELT ENKELT BLIR FÖR FÅ ANMÄLDA FÖR ATT KUNNA GENOMFÖRA REGELRÄTTA POÄNG-TÄVLINGAR !!!) --------------------------------------------------------------------------------------------------- - endast engelska fullblod - klasserna är som vanligt öppna - avgörs med randomizer - banan är dirttrack.
Regler - valfritt antal hästar per klass - Länkfritt. - Anmälningslistorna är inte numrerade, så skippa siffran och skriv bara "Häst - Stall". - Påfyllningslistor som vanligt, kopiera tidigare lista och fyll på med dina egna anmälningar. - Undvik överhoppning så gott det går och se till att rätta till om det ändå skulle ske. ------------------------------------------------------------------------ Allowancex6: k Bring the noise - ka northern lights - ka
Gr 3x6 k Private dancer - ka k Yetset- ka osv.
|
|
|
Post by hauswife on Apr 5, 2011 13:42:11 GMT 1
Jag förstår inte nå vad klasserna betyder heller >.< mycket lättare förut haha
|
|
|
Post by Ce'Nedra on Apr 5, 2011 22:40:01 GMT 1
jag fattar inte heller
|
|
|
Post by pushet on Apr 6, 2011 18:17:25 GMT 1
ok, humm, ska framföra det till admin så får vi förhoppningvis en liten faktasida XD
men kortfattat angående dessa klasser, endast hästar som klarat av sin maiden (dvs vunnit ett maiden-löp) får delta i allowance och Graderade tävlingar. I Sverige är graderade tävlingar rätt ovanliga och exempel IRL är t.ex Stockholms Stora pris, men det gäller inte bland i stallen varken i Sverige eller utomlands XD
|
|
|
Post by hauswife on Apr 7, 2011 10:25:33 GMT 1
Nej okej, men ta upp det med admin så kan vi få en stor faktasida. För förut var det ju tex. 5000m dt, och det har jag fortfarande kvar >.< så ja, förstår nada.
|
|
|
Post by pushet on Apr 7, 2011 12:21:03 GMT 1
jo, jag har lagt fram det som förslag till admin nu, hoppas dom ser det bara ^^ förhoppningsvis får vi en sån där bra faktasida som finns på hopp-sidan (den med hinderhöjder ni vet)
|
|
|
Post by hauswife on Apr 7, 2011 19:09:17 GMT 1
yepp, bra tack!
|
|